det är ju förjävligt

somnade med kläderna och allt på igår, skulle egentligen bara vila lite men sen vaknade jag fyra inatt och var väldigt död och det var väldigt jobbigt. sen vaknade jag igen vid halv sju och kände att jag inte orkade kliva upp så låg kvar till tjugo över sju och då hoppade jag i duschen och allt shit och sen så skolan som var ganska lugn idag :) vi har väl inte gjort nånting seriöst tror jag =p och sen böt camilla namn på mig, jag är tydligen inte hennes älskling mer, känns lite jobbigt.. är nu mera kallad 'horny' men det är ju inte mitt fel att hon gör så kåt.. herregud, dessa ungdomar! men nåjo, nu har jag precis kommit hem och sitter och knaprar på en kaka men funderar på om jag kanske ska ta mig något annat att äta, typ gröt eller nå för far har köpt äppelmos nu:D hihi. ikväll blir det att se desperate och så med johannaaaa, jojo =)

imorn så slutar jag elva och sen ska jag göra ett engelskaprov klockan tre som jag missade för nån vecka sen, hur kul känns inte det? inte det minsta, blir väl att sitta kvar på skolan och plugga i fyra timmar, kommer inte bli så men kan ju försöka=) efter det vet jag inte riktigt, blir nog att ta det mycket lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0