i don't know who i am without you

johan palm hängde löst men han satt ändå säkert av dom som gjorde det, haha. jag låter typ psyk men han ska vinna! han kanske inte förtjänar det men ändå :D annars ikväll har vi varit på 7-eleven och jag hoppades verkligen på att jag skulle få en ice coffee men inte fan hade dom det här i luleå, jag blir så arg! och så har det blivit film med mina päron, vet inte vad den heter men den var bra =)
imorn blir det typ att fara till johanna, dom skulle käka middag där och dricka men jag ska inte göra nånting av det, bara kika in en snabbis och så.
och så fick jag precis veta av jenny att jag och hon skulle dricka torsdag, fredag, lörsdag och söndag nästa vecka för att vi har så mycket att ta igen, haha vi får väl se hur det blir med det men iallafall en dag:) höhö! nu ska jag iallafall krypa ner i sängen och försöka sova lite så godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0