with or without you

vaknade imorse och kände att jag verkligen inte orkade men sen piper telefonen igen och påminner mig om utveckligssamtal som jag var tvungen att gå på eftersom att jag missade det förra veckan.. nåjo, det gick iallafall bra och sen hade vi nk, labbade lite inför provet och så, sen lunch och ios. vi planerade inför råne, fick först den sämsta gruppen men sen komm piff som en räddare i nöden :) haha! efter skolan gick jag och mötte krille och sen gick jag och piercade bröstvårtan, haha trodde jag skulle dö men jag sitter ju här :d sen har jag bara kollat runt lite på stan och nu kom jag ganska precis hem:) och nästa fredag är jag ledig :D haha


you gave it all but I wanted more and I'm waiting for you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0