det finaste någon kan få

jag älskar mensvärk! har precis kommit hem från skolan, pappa kom och hämtade mig :) hihi, klarade verkligen inte av att vara kvar längre, har så förbannat ont i magen.. och jenny bara mobbade mig för att jag inte ens kunde gå normalt, hon tyckte jag såg ut som en gravid kvinna som precis skulle föda:o haha tack för den! men nåja, ligger i soffan och ser på aladdin och knarkar ipren :p pappa har precis farit iväg på nå jobb och vill att jag ska ha bakat nå tills han kommer tillbaka så jag får väl se om jag orkar mig upp och göra det :) kändes nästan lite jobbigt.

ikväll ska jag iallafall till stan med johanna, det är ju kvällsöppet =) eller det beror väl på om jag mår bättre såklart, men jaja. ska säkert försöka plugga lite också, det behövs.. =p men nu finns väl inte så mycket mer att säga förutom att jag är sjukt less, linda pritchard åkte ut från idol igår, hon skulle ju för helvete vinna hela skiten! natti iallfall :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0