jag får för mig att jag kan va kvar men vet inte hur

var jättetrött imorse, mamma kommer upp och väcker mig klockan sju och säger att pappa inte kan skjutsa... men nog kunde han det :) haha, väl i skolan så hände inte mycket men på idrotten var jag och jenny hurrtiga, vi promenerade med stavar;) efter skolan traskade jag på stan med johanna och erica, köpte två linnen och en tröja och sen käkade vi på max, haha! när jag kom hem så gick jag ut och traskade i lite mer än en timme, mycket skönt=) sen käkade jag och nu sitter jag bara här, tror att krille är på väg hit också men är inte 100% säker:p vi ser väl. sen kommer nog johanna hit också, eller bara kanske det också:D haha nåja, blir en tidig kväll iallafall:)

imorn har vi orientering i karlsvik, börjar 12 och sen efter det ska jag och johanna och träna, känns bra :) sen får jag väl se, blir säkert att försöka plugga lite eller nå, bara ta det lugnt! i helgen får jag se vad som händer, pratades om fest men vi får väl se hur det blir, borde egentligen ta det lugnt men det känns så trist, haha. nåja vi får väl se :) hejpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0