Det var du

Har inte orkat skriva för det finns inget speciellt att skriva:p

Har inte gjort mycket alls dom senaste dagarna, bara tagit det luugnt, känner att det behövs sista tiden innan skolan!
Igår kom mina älskade leggings från modekungen och jag är galet nöjd:D Haha, dom kommer att användas flitigt!Shortsen kom inte då det hade blivit lite knas i produktionen eller nå liknande men får väl kika om jag hittar nå liknande i stockholm=) 
Och igår fyllde min älskling jenny 18 år, ett stort grattis till henne! På fredag firar vi det ordentligt;)

Idag har jag gjort lite slingor och varit till stan och lämnat igen ett par skor=) Nu har jag precis käkat och ska se tv eller nå, kanske ta en prommis med gizmo.


Se så söt han är med sitt underbett:)

Kommentarer
Postat av: stina

hahahah men nåh! :D

2009-08-15 @ 02:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0