Framme!

Nu är vi framme i stockholm, eller har varit det sen 11.20 men har inte haft tid med datorn:p Idag har vi bara varit en sväng till väsby centrum då vi inte hade orken till något annat, hittade mig bara en ny ögonfransböjare och torrshampoo:)

Imorgon blir det att fara in till självaste stockholm om vi nu orkar stiga upp:p haha! Känns inte så just nu iallafall... Har hunnit med en kort nap men sen började vincent leva om då han förlorade i tv-spelet hela tiden:p Nu ligger han iallafall i sängen och ska siva, så får väl hoppas på en lugn stund:D
Själv sitter jag här och håller på att slockna, funderar lite på hur mitt schema kommer se hut till hösten, men det kommer ju aldrig ut...:p Men ska ta och sätta mi i soffan med dom andra och kanske äta lite honungsmelon:D mums!

Måste bara berätta en sak! Idag när vi kom till arlanda stod kungen där med två kameramän och fjantig som jag är var jag tvungen att springa fram och ta en bild:p Blev dock en dålig bild men ni ska få se haha;)
Iallafall, så när jag tog bilden började kungen flina och så pekade han på mig så hans kameramän filmade mig, HEHE och jag är typ stolt:D Sen gick vi till pressbyron för att köpa åkkort eller vad det heter och sen när vi gick tillbaka så flinade han och pekade på mig igen och då filmade dom ännu mer, haha gud så töntig jag är.. men nu vet ni:)

Nyss kom vincent upp till mig och sa 'godnatt bajskorv' så en lång lugn stund blev det inte:p och nu kommer han och skriker att jag ska rädda honom så måste kila:D

Kommentarer
Postat av: cam

hahahahahaha ÅHNEj

2009-08-19 @ 15:53:07
URL: http://camlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0