Söndag

I helgen har jag inte gjort nå, bara tagit igen all sömn jag har missat under veckan som gått:p Idag skulle jag egentligen på bodypump men klantig som jag är så trampade jag på en glasbit imorse som for in långt i foten, låg och skrek ett tag tills mamma fick ut den haha ont som fan gjorde det! Men mor och far tyckte iallafall att jag skulle skippa det idag då.

Imorgon börjar skolan igen, alla dagar efter schema usch. Går till fem första dagen också..:p
Efter skolan blir det iallafall träning, antingen bodypump eller spinpump, får se=)

Nu ska jag äta middag och sen kanske ta en prommis eller nå!


Jag vill ha rött hår igen men ändå inte, lika bra att dö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0