glaad

Julen var bra, fick många fina julklappar, bland annat leggings från acne som jag har velat ha så jävla länge, hade kunnat döda för dom! Dock så skickade jag tillbaka dom haha... korkad som jag är :)
Ne men, 900kr, jag vet inte, leggings är inte riktigt värt det och jag hade säkert lyckats göra sönder dom så ja.

Mamma klickade även hem kenzas skinnkjol som hon hittade på nellys rea åt mig istället så får se.

Iallafall, igår var vi på middag hos krilles kusiner, god mat och trevligt folk:) Fick även tips om att mina prickiga strumpbyxor som jag har letat på varenda jävla affär i en evighet äntligen hade kommit in så det första jag gjorde idag var att fara in och köpa dom två sista i small:DD::D:D:DDD Jag är glad! Sen for vi och lämnade min dator hos kent då webkameran inte fungerade osv.

annars idag har jag sett hockey och tagit det lugnt och nu blir det nog film :) hejsss


HIHIHOHOH


mysklädd jenny med sina nya underbara tofflor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0