Hellåjsan :)

heeeej!

Igår gjorde jag inte mycket, eller jag och krille var på jakt efter julklappar i stan och han köpte till sin syster och sina föräldrar och jag kom hem med underkläder till mig själv:) hihi!

Sen var vi bara i rutvik och tog det lugnt, jag ville vaka men inte krille.. vid två for vi iallafall till hertsön och hälsade på flickorna, skjutsade dom till max och sen for vi hem igen:p Somnade vid fem typ, trötta som as!

Idag vet jag inte vad klockan var när jag vaknade, efter ett nån gång=) och idag har vi bakat, jag har gjort knäck och krille chokladbollar;) Haha nåja, snart ska krille på innebandy och jag ska läsa lite historia och se tv med mor och far:D Hejsss

Det var dessa sötsaker som följde med mig hem



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0