I'm in love

Yes I am! :) Idag kom beställningen vi gjorde åt gizmo förra veckan, hahaha:D iiiiih! Vi beställde en morgonrock som han ska få i julklapp och en söt liten sak han ska ha på julafton hahahahahaaaaaa! Måste även köpa nå mer då han fyller år 29 december ;)

Nåja, han var jättesöt iallafall:) Imorn och på torsdag borde det även komma kläder till mig! jag är glad

Idag har det inte hänt mycket, skolan och spincore och snart blir det sängen!:D

Imorn ska jag till porsöskolan och observera några ettor, har ju äntligen kommit igång nu! Haha menmen, kul att fröknarna jag hade i tvåan/trean kommer ihåg precis vem jag.. 'Ja men det är ju marias dotter' ja hejhej=)

Menmen, efter det blir det stan, ska byta ett par leggings och lämna tillbaka ett annat par:p Sen blir det nog historiaplugg!



Bilder på gizmo själv i kläderna får ni se en annan gång:) Men det här iallafall hans beställning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0