Nyheter

Ett tag sen nu igen :D Har inte haft någon lust, hatar min bloggggggggg.. kul

Men nu finns det massor att skriva=)

Grattis till Dara och Stina som båda fyllde 18 igår
Grattis till Stina som tog körkort igår
Grattis till Jenny och Johanna N som tog körkort i onsdags
Jag och Johanna tog även vaccinet igår och sprutan kan dö, fan vad less jag är.. jag har sovit max en timme inatt, har haft feber hela natten och frysit som ett as och har typ inte kunnat röra mig. Skolan var viktig idag och jag lovade mig själv att jag skulle dit men när jag upptäckte att jag inte kunde klä på mig så kröp jag ner under mitt varma täcke igen och fick äntligen lite sömn!

Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska gå, klockan tre ska jag till frissan, men inte vilken frissa som helst det är Gizmo som ska klippa sig:D hihi! Ett hundcafé på bergnäset som även klipper och har sig, det blir kul:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0