Alla hjärtans dag

Nog är det, har precis vaknat och är jättetrött men kan inte sova...

Nu ska jag berätta kort om igår, efter skolan gick jag på stan med Johanna och sen när jag kom hem så for jag tillbaka och köpte ett par skor och en väska och mamma beställde skor och en väska till mig i torsdags, har blivit mycket väskor på senaste, men 3 av 4 är såna där småa sommarväskor:p Haha!
Sen blev det iallafall bodypump och sen for jag och Krille och solade:) På kvällen var vi en stund med Camy och Erik!

Idag vet jag inte vad som händer, eller jag ska ut och gå iallafall:) Senare ska jag och Krille på bio och sen ville jag förbi Jossihanna och dom och säga hej men vi får väl se=) Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0