...

Dagen började mycket bra, gjorde nästan inget i skolan och vi fick gå 1½timme tidigare från varmkök:) Väl hemma gjorde jag inte så mycket, var med Krille och spelade nått spel på jesper.nu som jag är helt fast i! Haha..
Vid sju så for jag ner mot stil och Johanna följde också med, vi tränade spinpump och det var lika skönt som sist=) När jag kom hem så hoppade jag i duschen och sen gick mitt humör från topp till sämst på kanske en sekund? Tack så mycket. Nu känns iallafall allt och helvete och ska väl lägga mig och sova när som helst, känner att det inte finns så stor anledning att sitta kvar här.


Men ni får iallafall en söt bild på Jenny från förra veckan nån gång och så en egobild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0