Fredagkväll

Det blev ingen skola idag pga min rygg, har legat hemma och sett tv och haft pappas dator i famnen, lovely!:) När mamma kom hem så beställde hon en klänning och två par trosor till mig, inte heller helt fel.
Strax efter det så kom Krille och höll mig sällskap, känner mig typ efterbliven efter ha suttit hemma själv en hel dag..? Nåja, vi for in till stan och köpte nya svarta tygskor åt mig, mina gamla har ett stort hål rakt genom sulan, YEY! Köpte mig ett par träningsbyxer också=)
Ikväll har vi bara tagit det lugnt, legat hemma och snaskat godis och sett film och sen vid halv tolv så skjutsade vi Johanna &co. till stan och just nu sitter jag vid min brors dator då han har tagit mitt internet eftersom att dom lanar och nu har dom lurat över Krille till dom också så jag är helt mobbad.. Dom sitter och spelar nhl sen en lång tid tillbaka och vad gör jag? Ne precis, inte ett piss, funderar på att sova men vi höres!

En annan kul sak är att på måndag far jag, mamma och mest troligt Krille ner till antingen Malmö eller Göteborg och hämtar en hund:) Det beror lite på vilken vi nu väljer men jag är glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0