Hemma

Herregud så trött jag blev på matten, helt sjukt. Eller först var jag inte trött, satt och jobbade och skrattade åt camilla precis som ett vanligt litet barn och sen föll ögonenlocken ihop och dom öppnades inte fören psykologiläraren lät oss gå 20minuter tidigare:)
Då kom Christoffer och hämtade mig för han visste att om han hade låtit mig gå i det vädret hade han fått smaka på andra bullar... Ne det var kanske inte hans tanke när han for men han vet att det hade blivit så!
När jag kom hem så fick jag mat av min snälla far och snart borde väl min arga mamma komma hem, ska försöka tigga mig lite skjuts av dom till Camilla så jag slipper frysa för Krille är på innebandy.. Men jaja, hejdå:p


Och jag var inte den enda som var trött idag:D Höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0