Life goes on

Nån gång kanske, förhoppningsvis.

Sitter i datasalen med Jenny och väntar på att psykologin ska börja, har egentligen matte men min hjärna är för trött för det just nu.. Ja herregud=) Är helt klar med webdesigenn och nu hjälper jag iallafall henne lite med hennes och det:p
Och idag går stackars Jennysarna till fem och sen ska jag hem och ta mig nått att äta och sen ikväll blir det bodypump(y) Och igår provade jag på spinpump och det var greaaat! Jojo, precis=p
Annars ikväll måste jag pluggaaaa, nån jäkla skrivuppgift som måste in imorn! Jajaaa, men jag tror icket att jag ska till skolan imorn, känns onödigt, ska ändå bara lyssna på en redovisning och det så det är väl bättre att jag får sova ut för senare på dagen blir det spinning:p
Och sen en annan rolig nyhet är att det är 99% säkert att vi ska till Thailand nu, i 17 hela dagar, imorn vet vi exakt:D HIHI! Måste bara se till att Krille slutar röka så han får låna pengar av min papiiii, ja men nu vet ni ju det då=)
Tjing! (bara för dig Camilla)


Här får ni en söt bild på Jenny från ettan och en från tvåan:)

Kommentarer
Postat av: jojjan

jennys hår på andra bilden!!!<3333

2009-02-19 @ 18:20:07
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0