Måndag

Imorse var jag ruskigt trött men lyckades ta mig till duschen efter många om och men...:p Väl i skolan var mitt skåp fullt med hjärtan som Jenny, Elli och James hade satt dit i fredags haha! Riktigt fint:)
Annars idag har jag väl i stort sett bara gråtit... Stackars mig! Ne så hemskt är det inte, vi såg lejonkungen på lpl lektionen och då rann det floder, älskar verkligen den filmen haha!:) Och sen på varmkök så fick jag hacka en massa lök och jag gråter typ bara av att se lök så det var ju mindre kul:p Sen kom Krille och hämtade mig och vi for hit, jag somnade och sen insåg jag att jag inte orkade bodypump så for och hämtade ut biljetten och sen fortsatte jag sova tills middagen:) Skönt!
Ikväll skulle jag plugga men upptäckte att jag har tappat bort mina papper till psykologin så det gick mindre bra, blir säkert att sova istället, eller pressa muffinsen som vi bakade igår haha
Nåja, imorn är det skola som vanligt och sen spincore, och efter den måste jag verkligen plugga!

Men här får ni lite bilder som egentligen bara dom som var med när jag eller dom tog förstår dom, eller dom flesta iallafall:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0