Slöast

Jomen nog är jag, orkade inte gå på bodypumpen igår så satt hemma och flottade med Christoffer! Höhö:) Förutom det gjorde jag inte så mycket igår.

Idag hade vi sovmorgon och jag försov mig iallafall, men det var skönt=) På webbdesign har vi börjat koda idag och jag är väl i stort sett klar med första sidan, lite små justeringar kvar. Sen hade vi lpl och matte och på matten kastade Camilla vatten på mig så jag satte mig själv i ett litet hörn medan dom andra mobbade mig men det var faktiskt rätt skönt, fick några uppgifter gjorda:)
Efter skolan gick jag på stan en sväng, Krille kom in vid kvart i fyra med nå grejer som jag skulle lämna igen och sen fick han följa med:p Hittade mig tre tröjor och en väska(y) + att jag har typ 500kr kvar, mycket bra!
Nu har jag precis kommit hem och ska ta mig nånting att äta och sen ska jag börja kila ner mot stil, blir spincore ikväll:)

Kommentarer
Postat av: camy

snart har du bara 375;)

2009-02-13 @ 10:54:10
URL: http://camlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0