They all make mistakes and so did we

Igår kom Jenny, Camilla, Johan och Erik hit med en present åt mig:) En jäättestor semla och jag orkade inte mycket av den så till slut tröck dom den i ansiktet på mig? Jaja men det är ju shyst:p

Idag vaknade jag nån gång, satt vid datorn ett tag och sen när pappa kom upp och slet upp Krille så gick vi ner och åt frukost och for vi till hertsön för dom skulle spela innebandyyyy osvosvosv...
När vi kom hem så gick vi ut och promenerade i drygt en timme och tio minuter:) Möe skönt! När vi kom tillbaka så for vi och hämtade mamma och pappa och nu sitter jag här med massa kläder, långkalsonger, halsduk och morgonrocken på det och håller på att frysa ihjäl och är irriterad över lite grejer.
Och snart kommer Camilla hit, vi ska på poweryoga och sen ska jag bara ta det lugnt:) hejshejs


Kommentarer
Postat av: stinko

öh fan vad avis, vilken MVG semla!!

2009-02-06 @ 20:20:21
URL: http://taavostankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0