Tisdag

Ikväll har jag svettats med Jenny=p Sen kom ärthjärnan Christoffer och hämtade mig och jag duschade och sen åt vi jappmousse och det var supergott men Krille tyckte inte om det, menja då är han ju ungefär lika korkad som en guldfisk.
Nu sitter jag ute i skogen och tjurar av lite olika anledningar men ska nog hitta på nått som gör mig glad=)
Imorn måste jag upp tidigt eftersom att Krille lurade mig totalt, så jaa.. kulkul. Har skridskor på idrotten och sen klockan tre skriver jag omprov i nk, eller jag missade provet så därför får jag göra det imorn, lycka till åt mig då!
Sen efter skolan blir det bodypump med Jenny och Johanna=) Mycket trevligt
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU BANGADE JU !!!! AAAAH

2009-02-11 @ 20:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0