Tisdag

Igår skulle jag bara ta det lugnt och försöka plugga lite men vid middagen får jag veta att jag ska tydligen dricka, för Classe fyllde 45 haha! Nåja, det var väl trevligt ett tag:) Sen angående vissa saker har jag ingen kommentar. Fick massa bilder från turkiet som jag inte hade sett också:p haha! Johanna kom också dit en sväng, drack en halv grogg och kollade bilderna haha. Sen for hon hem för hon var mycket sjuk! När hon for så sjöng vi iallafall singstar osv och sen nån gång for vi hem.

Idag vaknade jag nån gång efter tre, har nyss ätit och så, rostbiff och potatissallad:) Sen vid 6-tiden skulle vi egentligen till min morbror som också fyller 45 men det blev tydligen till helgen istället för alla i det här huset är mycket sjuka:p
Så jag ska väl gå och lägga mig i sängen en stund och vänta på att Desperate och Gossip blir klart nån gång för nu har det ju äntligen kommit nya avsnitt, och sen ska jag väl försöka plugga... Nåjo, hejdå:)

Kommentarer
Postat av: j

i huvet ja ;)

2009-01-06 @ 21:28:02
Postat av: j

i huvet ja ;)

2009-01-06 @ 21:28:12
Postat av: Anonym

i huvet ja ;)

2009-01-06 @ 21:28:50
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0