Hoppsan hejsan

Igår hände inte mycket alls, tog det lugnt och så. Efter middagen for jag till jenny och tog det ännu mer lugnt, eller ja tills johan kom iallafall:p
Haha, vi retade honom tills han blev arg och for hem. Sen såg vi film och i reklamen drog jenny på sig skinnstället och så gled vi iväg till kvantum, coola som vi är!
Satt hos henne, flottade och såg tv, riktigt mys:D

Idag vet jag inte vad klockan var när jag vaknade, for iallafall in till stan med jenny och jag hittade mig faktiskt ett linne, två nagellack, ny ansiktskräm och rakblad;) Haha!
Nån gång kom camilla hit och annars har det inte hänt såv väldans mycket, såg en jätte bra och jätte sorglig film med ett jätta dåligt slut. Nog för att det var en sann berättelse så hade väl inga andra förväntningar men ändå:p
Ska väl tvätta tvätta bort sminket och det på ett tag och sen blir det väl att krypa ner i mor och fars säng då jag är heeeelt själv hemma i natt för andra gången i mitt liv och törs inte ligga själv på övervåningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0