Helg!

Jodå, nu är det äntligen helg! Lovely.
Igår gjorde jag väl ingenting, efter skolan låg jag och Krille och såg på knight rider men han somnade typ direkt och sen efter maten såg vi tv med mamma och pappa och sen somnade jag för kvällen före tio nån gång, haha! Jag vet, låter jättetråkigt att lägga sig så tidigt på en fredag men det var otroligt skönt:D
Idag vaknade jag vid 10 så jag sov alltså hela 12 timmar inatt;) Sen for jag iallafall på bodypump med mamma och nu har jag pracis duschat, ska snart tvätta ut hårinpackningen och det.
Ikväll ska vi på middag hos Ola och Majsan och sen blir det väl att umgåsas med Camilla och Erik:)

Maybe I was stupid for telling you goodbye
Maybe I was wrong for trying to pick a fight
I know that I've got issues
But you're pretty messed up too
Either way, I found out I'm nothing without you

Kommentarer
Postat av: Anonym

can't live with or without you

2009-03-15 @ 05:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0