Måndag

Jepp, det var jobbigt att kliva upp imorse, försov mig med 40minuter men hann ändå med allt och kom i tid;) Det ni! Efter skolan traskade jag på stan i väntan på att Christoffer skulle sluta och strax efter fem kom han och mötte upp mig:) Jag köpte två leggings och en tröja innan pappa hämtade upp oss.
Väl hemma gjorde vi väl nte så mycket, åt tacos och tog det lugnt och sen ikväll har jag varit på spinpump medan Krille har sett hockey, det var kul:)
Nu ska jag snart hoppa i duschen, ska bara kolla runt lite här och kolla när Krille och Gizmo leker, haha hunden är helt slut och emellanåt så springer han och juckar på min isbjörn..(y)
Och imorn örjar vi praktiken som vi kommer ha måndag, tisdag och onsdag tre veckor framöver.. Ska vara på samma dagis igen, en backe nedanför mitt hus, yey men det suger ändå:p Hejdå=)

Kommentarer
Postat av: anonym

där ljög du, de är ju tisdag onsdag torsdag!;)

2009-03-09 @ 22:08:33
URL: http://jojehanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

In your love my salvation lies

2009-03-10 @ 22:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0