Godmorgon!

Fredagen var mycket trevlig!:) blev en ganska tidig kväll då krille hade huvudvärk och jenny skulle jobba dagen efter men det var faktiskt ganska skönt=)

Igår hände väl inte så mycket, krille och burken m.fl. skruvade med snyggopeln och jag hade tråkigt:p senare såg jag melodifestivalen med krilles föräldrar men somnade direkt efter att alla hade sjungit.. haha! Sen när det var slut väckte krilles mamma mig och sa att norge hade vunnit, själv hejade jag lite smått på island:D höhö..
Vid två kom iallafall krille hem och sov med mig och nu har vi ganska nyss vaknat, eller har hunnit äta frukost:)

Idag får vi väl se vad som händer, ska försöka fixa lite till psykologin men vi får väl se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0