Helg

Ohja, att det är! Igår hände inte så mycket, var med krille och sen for vi förbi jenny och johan en sväng och hälsade på med gizmo:) och nog blev hennes mamma tokig alltid, haha!
Sen träffade vi krilles vänner en sväng också.

Vet inte riktigt när vi kom i säng men det var väl nån gång:p Idag ringde jenny och väckte mig vid halv tolv och sa att vi itne fick vara med på det vi hade planerat för camilla ville vara själv med erik, men det är förståerligt:) men det blir ändå att jag och krille umgåsas med jenny och johan!
Nu snart ska vi börja röra oss mot mig, ska prova jeansen en sista gång för jag kan inte bestämma mig om jag vill ha dom och idag är sista dagen för öppet köp så:p riktiga punkarbyxor säger krille haha, svarta med hål över hela benen men jag gillar dom:D
nåja, hejsvejs

Kommentarer
Postat av: carro

behåll dom!!!

2009-05-09 @ 18:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0