bläääää

Gårdagen tänker jag inte skriva ens skriva om.

Blev en lång och jävlig natt.

Kan även meddela till dom jag inte har pratat med att jag lever:p

Idag har jag legat i sängen tills efter fem någon gång, eller har sprungit mellan toan och sängen då jag har varit turstig men lika fort som vattnet kom ner så kom det upp igen...
Nu har jag iallafall fått i mig mat, godis och massa cola;) Haha trodde aldrig jag skulle kunna äta igen.. Menmen, när Krille kommer tillbaka blir det att se flickan som lekta med elden med mor och far och bara tjilla med gotta!

Sen kan jag även säga att det blir nyktert i många månader nu



Kommentarer
Postat av: blomman

är det inte fin-sockarna jag skymtar på den undre bilden?;)

2009-11-29 @ 02:01:37
URL: http://jojehanna.blogg.se/
Postat av: jenny

haha jajemen!:)

2009-11-29 @ 11:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0