Godmorgon

Den här veckan har varit olidlig, har nog aldrig varit så trött förut! Förstår verkligen inte:o

Nåja, nu sitter jag här i trollor och en t-shirt och lite extra träningsvärk i ryggen, funderar på att göra mig klar och så, kanske ta en prommis med gizmo=) Fårse fårse..
Ikväll blir det luuugnt och det känns skönt! Får se vad för lugnt som händer, men iallafall:p

Nu ska jag nog ta mig en filtallrik och se disney channel:D hihi

Men först ska ni få lite bilder från när vi var i sthlm i augusti;)
Dock är det typ bara bilder från när vi var med vincent på skansken, men kameran glömdes bort vid alla andra tillfällen :p














Kommentarer
Postat av: sara

hahahaha grisarna <33

2009-11-20 @ 17:00:19
URL: http://sawraaa.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja fyfan vad alla djur ska börja tidigt med sånt där!

2009-11-20 @ 17:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0