Spincore

Blev ingen uppdatering igår för att jag är slö:) Men idasg blir det däremot, inte för att jag är mindre slö, utan för att johanna gör det hon är bäst på, klagar!

Skolan var lugn, vi gjorde inte så mycket förutom att tjura för att våra lärare är så konstiga och sen blev det en fika på mat&prat met johanna, elli och linn=) Mycket gott var det också! Har även bokat tid för en klippning som är väldigt behövligt, passar på imorgon när vi är lediga:D hihihihi..

På bussen hem satt iallafall jag och johanna och försökte klämma en finne på hennes jacka men den gick aldrig sönder? Ja fyfan.. Hon satt även och klagade, ovanligt nog, för att hon ska med på spincore ikväll och hon tycker så mycket om spinning:) Jag försökte på henne att tänka positivt men det är omöjligt.

Så ja, ikväll blir det då spincore och sen tjillaaaa och sova tills klockan ringer=) hejsiii

Men först lite turkiet bilder













Kommentarer
Postat av: blomman

älskade bilder!

2009-11-24 @ 22:59:29
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0