ONSDAG

HEEY! Ett tag sen igen, johanna har tjatat som vanligt :)

I veckan har jag gjort lite olika... I måndags var jag och slingade håret och sen skola, på kvällen blev det att ta det lugnt :) På tisdagen var jag ruggigt trött så jag sov till typ 12 och sen for jag och fixade naglarna och sen var det jobb! Efter jobbade blev det plugg med johanna =) Igår skrev jag prov och jag klarade det, känns bra, nu är det inte mycket kvar i historian! På kvällen gick jag och jenny fram och tillbaka till stan och solade, chill

Idag hade vi nationella i svenskan, talet :D hahah, jag hade inte skrivit nått så jag improviserade.. hehe. Nåja, har kommit hem för inte så länge sen, eller har hunnit måla naglarna och snart ska jag ta nånting att käka innan jag och jenny far och fotar lite kor ;)

Ikväll får jag se, blir nog att plugga lite och kanske se nya wallander, känner mig sugen på att träna, ta ut lite ilska, men jag är nog för slö:D kanske en prommis...


liten och söt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0