Saknat mig?

Ett tag sen sist, som vaaanligt... Har hunnit haft lov sen sist och allt:) Under lovet har jag jobbat, jobbade hela förra veckan utom fredagen då jag busade med jenny :D Nåjo, började iallafall på max på storheden förra måndagen för dom som inte visste om det och det är faktiskt kul, superkass lön men bättre än ingenting;) Hade upplärning måndag-torsdag och det gick bra, sen fick jag även hoppa in på lördagen och söndagen:)

I veckan får jag se vad som händer, måste väl plugga antar jag:o Turkietresan ska vara betald innan fredag:D:D:D:D och sen hoppas jag väl att jag får jobba ännu lite mer, jag vill ha pengarpengarpengar!

Idag har jag traskat på stan med jenny, blev en bikiniöverdel, solbrillor och två till sommarskor:) Ett par åker nog tillbaka imorgon och så blir ett annat par istället, har inte bestämt mig.. men nåja det är inte intressant :p
Ikväll har jag varit på en promenad med Jenny och Gizmo i drygt två timmar, det var trevligt:D Nu ska jag ta mig en macka och se tv eller nå, hejs så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0