Torsdag

Johanna
uppdatera din blogg klappmongo!

Är det så man talar till sina vänner? börjar tröttna nu...

Nej okej, ska försöka vara allvarlig! I veckan har jag jobbat, måndag och tisdag.. PENGAR! Annars har jag varit i skolan och pluggat:o trist, jepp! Idag har traskat på stan med min christoffer och sen tagit det lugnt, strax innan nio kom jenny förbi och vi for runt och surrade och sen solade vi med johannnna(tjejen som mobbar mig)!

Imorgon är det tydligen party, blir nu trejde helgen i rad för mig, vilket egentligen inte är mycket, men för mig som dricker två gånger om året är det mycket!:p Menmen, i helgen händer inget, hade velat jobba men nå sånt tror jag inte det blir =) Godnatt

bild från i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0