uppdatera bloggen din bög

Jag citerar johanna blom!

Ja jag får väl ta och göra det då :D Igår var vi lediga och jag jobbade, det var ganska lugnt, eller jag minns egentligen inte men ja. Efter jobbet for jag till jenny och lanade, allt gick bra efter många 'MEN HELVETE', 'HATAR MITT TÅLAMOD', 'JÄVLA DATOR' osv, orkar inte skriva allt vi sa...

Sen blir jag glad men det varade inte länge, blev riktigt less.. ringde och beklagade mig för jenny och hon tröstade mig! Efter det städade jag på pappas jobb, duktig som jag är :) När jag kom hem ringde jenny och beklagade sig för mig och jag tröstade henne!

Idag hade vi en lektion men jag var slö så jag sov! Hoppade i duschen och sen for jag och betalade resan med pappa!!!! :):):) När jag kom hem hjälpte jag krille att slipa bilen/helt i onödan då kinesling har krashat den ikväll).

Jenny kom förbi och chillade lite och tog ut sin ilska för hennes höga lön på 40kr :) hihihih, ett liiiiitet fel hade uppstått...
Sen har jag gått på stan med min bror, han köpte massa, orkar inte ens räkna upp:p Jag fick med mig ett till par sommarskor hem och jag är förälskad! Annars har jag ätit grillat och solat med jeeenny :D Trevlig kväll till alla utom den feta kon

Gör som alla andra först och lägger in lite bilder, helt utan någon speciellt ordning


Kommentarer
Postat av: cam

du använder aldrig tröjan som jag gav dig:( hehe

2010-04-16 @ 17:07:27
URL: http://camlilla.blogg.se/
Postat av: heiala

oido, vad JETEGAMLA bilder HEHE xPPPPPPPPPPPP

2010-04-22 @ 00:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0