people try to tell me but i still refuse to listen

inatt har vi sovit tre stycken i krilles lilla 90cm breda säng, mellan oss två har min favorit sovit :) nu undrar ni säkert varför mormor sov med oss men det var så att.. ne okej, gizmo var det såklart, det var mysit tills han blev kåt på fanny.

i övrigt denna dag har jag varit och tränat, gud så jag har blivit duktig! nu blir det att äta mat och sen hoppa in i duschen innan jobb :) hockeykväll så det blir nog lite folk ikväll, lät som så på farsgubben i alla fall.

lite uppdatering från tisdagen som förövrigt måste ha varit min turdag, hittade igen min borttappade halsduk och min favorittröja. for in till stan och skulle kolla efter örhängen till mig och mamma som har varut slutsålda, även i stockholm och på internet. köpte dom sista på frits ohlsson och boströms, tummen upp (y)
på kvällen vann pappa SM i poker vilket resulterade i massa tusenlappar, fina priser och en liten artikel i aftonbladet :) stort grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0