with violent words and empty threats

saknat mig?

idag har jag varit och tränat, jag kände mig så stolt så jag var bara tvungen att skriva ett inlägg! :) ska snart hoppa i duschen och sen äte lite omelett innan jag far till stan en sväng.
efter staden blir självklart jobb, känns inte som jag gör något annat? far från jobb till jobb och sen för att sova och nästa dag ser likadan ut. nä men nu ska jag inte klaga, har tre lediga förmiddagar i rad :D sen blir 11-19 fre, lör och sön på max, kommer vara helt död. men förhoppningsvis kan vi klämma in lite party där emellan också!

nog om det, snart är jag ingen maxare längre och guuud vad jag längtar, har redan bokat tid för acrylnaglar :) he he!

en puss till blom och elli innan jag säger hejdå, hoppas ni får det jävligt tråkigt i norge!


Kommentarer
Postat av: trine

du må flytte me oss til oslo din homofile.

2010-12-14 @ 20:06:28
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0