LISTA

Tror aldrig jag har gjort en lista i bloggen så nu får det bli

ÅRET.

Hur har året nollnio varit för dig? Helt okej =)
Bättre än förra året? ibland, och ibland inte
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio: Thailand!
Har du flyttat under år nollnio? Nej:D
Har du hittat en nylåt som du älskar? Tror jag inte
Isåfall vilken? Jag håller min gamla deppmusik trogen :)

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit ? Prima skinka, jappjapp!
Har du strulat med någon? haha jo
Har du varit kär? jo=)
Har du sagt jag älskar dig till någon? ja!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? jaaa

SORG&HÄMD.

Har någon i din närhet tagit självmord? inte i just min närhet
Har någon i din släkt avlidit? inte vad jag vet:p
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? måste tyvärr svara ja här i år också 
Har du varit i slagsmål? ne

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? ja det är alltid nånting
Isåfall vad? min ensak :D
Har du skämt ut dig? haha, om jag har...
Har du gjort något dumt mot en vän? i guess
Har en vän gjort något dumt mot dig? jotack det vill jag lova

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? ööörnen
Har någon varit elak mot dig på skolan? jag vet inte =)
Hatar du någon på din skola? haha, ooom jag gör!
Har du gjort något framsteg? skulle jag inte påstå=)
Har du haft alla rätt på ett prov? haha, ne ..

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? jo=)
Har du förlorat en vän? vänner kommer och går, bara dom sanna består
Har du gått bakom ryggen på en vän? skulle jag inte påstå
Har du ljugit för en bästavän? nej!
Har du haft en relation med en vän? haha nej=)
Har du många killkompisar? ja det har jag väl, men inte som jag umgås med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0