These are the days when I can't forgive myself

Idag är det lördag för dom som har missat det=)

Igår kom greger upp med min dator, YES! sen var jag på stan, köpte mig en spetsbody, en tröja och en tee. Förminskade även min klocka=) Sen var det bara mys hemma hela kvällen:)

Idag vaknade jag vid tolv, for in till stan med pappa och greger efter ett tag och dom gav mig massa pengar att roa mig för medan dom gick och tog en öl:D Köpte mig tre tröjor, en tee och ett par troser och är inte en krona fattigare än när jag for in, det gillas!

Har varit hos matte ikväll också och sagt hej och hejdå för imorn far han tillbaka till irland..

Sitter just nu i sutvik och ruttnar men ska ta och spela lite mario på min nya dator istället ihihihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0