Onsdag

Ja det är precis vad det är nu :)

Jag kan inte sova, vet inte varför, jag sov inte ens länge idag.

Inte som igår iallafall, då klev jag upp efter fyra nån gång, vet inte vad som hände.. skyller på hockeyn som pågick hela natten

Menmen, idag har jag inte gjort mycket:p Var till elgiganten och lämnade tillbaka lånedatorn då min inte gick att laga och jag är nu på jakt efter en likadan, det fanns en i skellefteå så Greger skulle väl fixa det men vi får det=)

Idag har även min nya klocka kommit och jag är supernöjd, nästan identisk med min gamla men jag tycker den är finare:D

Min kjol som mamma beställde kom även idag och jag är supernöjd, nog för att detn var lite stor i midjan men jag får väl äta upp mig=)

På torsdag ska jag klicka hem ett par sommarskor och jag kommer bli supernöjd! hihihi

På torsdag borde min tröja komma och jag kommer bli supernöjd!

Imorn ska jag på kalas KLOCKAN TOLV!!!!! och jag är inte nöjd, jag behöver sova men kan inte, vad gör man då?

Jo man sitter uppe och läser låttexter som gör en deppig när man inte ens har något att deppa över?

Äsch, hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0