Happy

Tjatja! :) Imorse var jag till läkaren klockan åtta, starkt gjort... Ne men fattar inte hur man kan placera en tid så tidigt när man är ledig? :o Nåja

Ikväll är det studentskiva och det blir förhopningsvis kul:D Men innan det ska jag in till stan och hitta något att ha på mig för jag fick min lööön idag! 3700kr och jag är nöjd! haha:D Nåja, annars gör jag inget nu för tiden, igår pluggade jag och jenny och sen for jag och jobbade.

I helgen blir det jobb, lördag, söndag och sen även måndag :) Jag och krille ska även köpa en katt! eller ja, får se om jag vill det, har ju trots allt gizmo och han är ju som en blandning av alla djur =) Men nu måste jag vila lite, känner mig som en zombie...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0