God Jul!

Blev inte att jag for till sunderbyn igår, var alldeles för trött så tänkte att jag far hem och sover istället. Nej så blev det väl inte, linnea tog med mig på ett glas vin, som blev två och fler och sen rasade ju hela jobbet in på allstar haha.

När dom stängde så for vi till viktor där alla deckade. Marcus väckte mig halv nio imorse och jag då som aldrig blir bakis var ju hur pigg som helst jämfört med alla zombiesarna. Vi gick iallafall och köpte frukost och sen gick jag hem, tänkte att jag lägger mig och vilar ett tag så jag inte blir så jävla trött mot kvällen. Vid tre tog jag mig upp igen, då var det jag som var en zombie.

Har traskat på stan och köpt lite julklappar, mest till mig själv men det behövs också ibland! :) Efter det for jag till mamma och pappa och åt middag och ikväll har jag varit hos camilla med ett trevligt gäng och spelat bingolotto och klurat på lite julklappsrim, har haft en underbar kväll. Bilresan hem var nog kanske bäst, har gett lite löften till johan gällande killar så ska jag få följa med på en utlandsresa och hoppa bungyjump, låter rättvist kan jag tycka? Är ju bara att hålla mig inom ramarna han har satt upp!

Nu ska jag lägga mig i soffan här hos mor och far och se lite tv innan det blir läggdags, god natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0