I don't care if I never see you again

Har som vanligt fått klagomål på att jag är dålig på att uppdatera så tänkte att jag skulle lägga upp ett kort inlägg.

I fredags hade vi julfest på kontoret och sen blev det olivers, natten spenderades hos mor och far på porsön.
På lördagen tog jag mig en promenad, tappade mitt visakort och kvällen var jag med jenny :) vi gjorde inget vettigt som vanligt. Sen igår var en dålig dag, jobb och dåligt humör går inte ihop. Avslutade kvällen hos camilla med jenny iallafall, med te och mys framför tvn.

Idag efter jobbet traskade jag iväg mot linn, satt och surrade med henne, åt pepparkakor, glass, mango, jordnötter, godis och säkert något mer. Myspys! :) väl hemma så inser jag att jag inte har några rena kläder så gick ner i tvättstugan och slog igång några maskiner. När dom två första är klara och jag ska börja hänga tvätten så vaknar montan till liv, vi har haft jättekul...

Nej men nu ska jag stänga av tvn och bädda ner mig på soffan med montan om han vill lugna ner sig. Imorgon blir det att möte upp jossi, som landade i luleå idag, innan jobbet, måste vara pigg och gla' :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0