I never leave my heart open

Har aldrig känt mig såhär trött, helt galet... Från klockan fem har Monteus varit och bitit i fingrarna och lagt sig i ansiktet. Vid nio gav jag upp och hoppade in i duschen, det är väl bara att bita ihop!

Igårkväll efter middagen tog jag mig en promenad från mor och far till donken där Linn och Petter satt och käkade, följde med dom och storhandlade och sen for vi hem till dom och såg lite tv, åt lussebullar som var ännu godare nu och gjorda bara för mig! :)
Vi såg en idiot på resa, har aldrig sett det förut men måste faktiskt säga att det var kul :p

Efter tio någon gång började jag promenera hem, såg tv halva natten innan jag lyckades somna.

Nu har jag precis laddat ner a walk to remember, den ska jag se ikväll, åh så underbar film, blir helt varm i kroppen!

Nu ska jag väl ta och leka lite med Montan så han kan sova i lugn och ro när jag är på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0