Lördag

Tänkte att jag skulle försöka börja skriva här igen, har aldrig varit bra på det men en sista chans nu då...

Har nytt jobb, igen. Nu mera sitter jag i telefonen hela dagarna och säljer på folk försäkringar. Måste säga att jag trivs så fruktansvärt bra med jobbet, kollegorna, ja allt. Helt underbart.

Annars har det inte hänt så mycket i mitt liv, bor mitt i stan i en tvåa med min kisse Monteus och här trivs jag också, allt känns på topp just nu, har världens bästa vänner, är världens lyckligaste! :)

Igår var jag ut med Camilla och Jenny, kvällen var lite småseg och det var inte mycket folk ute men kvällen var ändå helt sjuk. Hade grymt roligt och det hände allt möjligt, träffade massa konstigt folk och när jag tänker på allt idag så skrattar jag bara...

Allt avslutades på max, som vanligt. Haha. Hade verkligen sett fram emot att trycka i mig ett friscomål då jag knappt har kunnat äta på hela veckan så där sitter vi och äter när det kommer fram en kille och säger att jag är så sexig när jag äter (satt verkligen och pressade i mig maten). Dog i skratt och aptiten kom inte tillbaka, vilket svin alltså! Mycket skratt åt snubbarna bakom oss också, ja herregud. Sen for jag och sov hos mor och far och nannade kudden i gästrummet. Har blivit ompysslad hela dagen och verkligen inte gjort något. Tog bussen hem halv tio och efter det har jag bara myst med montan.

Nu kom precis Jenny hit så jag ska väl sätta mig och surra med henne! :) Sov gott så knske jag kommer ihåg att skriva någon fler gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0