Mitt i natta

Jenny for för en stund sen, är alldeles för pigg för att lägga mig och sova just nu. Sitter och lyssnar på rihannas nya album, har inte haft ro att göra det tidigt. Hon är grym, verkligen! Det här gillar jag.

Har verkligen inget gott hemma och självklart är jag sugen på någonting, får se om jag lyckas gräva fram något. Fast jag skulle behöva sova, imorgon fortsätter en tävling vi har på jobbet. Blir mot Oskar den här gången, tanken var att jag skulle krossa han men har har några saftiga callbacks, vad har jag? Kommer sitta halvdöd på jobbet imorgon... Huvvaligen.

Nej men om man kanske ska slå igång någon film och försöka få lite sömn innan klockan ringer imorgonbitti :)

Tre inlägg på en kväll, det ni. Sov gott, igen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0