Tisdag

Har inte haft en så bra kväll som jag hade igår på evigheter, bara jag i en nystädad lägenhet. Helt tyst och underbart, sov som en stock inatt, vaknade upp själv. Snart ser alla dagar ut så och jag längtar sönder!

Idag gick det bra på jobbet, har varit på toppenhumör hela dagen. Efter jobbet tog jag en promenad runt sjön och insåg fort varför jag slutade promenera förut, fitta vad ont jag har fått i benhinnorna, dock bara i högra benet denna gång. Vet inte om det beror på att jag sprang runt på stan i dåliga skor igår eller för att mina ben är cp och jag har problem med allt från benhinnor, vader och knän. Tänk vad lite fotboll kan göra med en..

Nåja, det blev lite bättre när jag blev varm så jag tog mig runt iallafall :) Väl hemma fortsätter nedskärningen av mitt toppenhumör när jag inser att jag blir inte själv idag.

Ligger i sängen och lyssnar på musik nu iallafall, har precis ätit en filtallrik och ska snart krypa ner under täcket och försöka få mig lite sömn! :) Gnattgnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0