Torsdag

Nu har det börjat vända på jobbet igen, det känns bra. Idag är det sista dagen innan lite julledighet :)

Igår när jag slutade tog jag en sväng runt sjön och stannade till hos linn, vi traskade iväg till max och fick i oss lite mat då petter hade grabbkväll hemma hos dom. Följde med henne hem och sen tog jag ett varv till innan jag kom hem.

Kan inte ens beskriva ilskan som uppstod som jag kom hem, det blev livat och vid två bestämde jag mig för att sova hos mamma och pappa så jag tog och traskade iväg dit, jag kan säga att det känns i mina ben idag. Annars är jag en sån som älskar att promenera och kan gå hur långt som helst men eftersom jag inte gör annat än sitter på ändan hela dagarna så tar det på krafterna... :p

Ikväll efter jobbet blir det nog att pysa iväg till sunderbyn och hänga lite med jossi, gå en prommis och så. :)

Imorgon kommer lönen, efterlängtad är den också. På lördag är det julafton, inte lika efterlängtad. Men nu ska jag pysa iväg, God Jul!

Här bak ser ni min fina tapet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0