psykiskt sjuk

Tjatja bloggen!

Har tänkt uppdatera hela veckan men har alltid glömt när jag har haft tid men nu är jag här :)
Fredag-Lördag spenderades i min stuga med Sandra och Jossi, det var vääldigt kallt till en början men sen blev det mysigt och kul :D

Kom hem och hoppade i duschen och sen for jag och Krille och åt trerätters på waldorf, jag blev galet mätt men gott var det! :)

Söndagen fick jag också vara ledig, vilket var otroligt skönt.. kan inte minnas när jag sist var ledig tre dagar i rad. For iallafall på stan en sväng och köpte mig ett par uggs, det kändes välbehövligt och efterlängtat =)

Annars i veckan har jag bara jobbat, jobbat och jobbat, eller igår klickade jag hem ett par skor och då insåg jag att jag har köpt 6 par under det nya året. Fyfan.

Nu ska jag äta rostat med ägg och kaviar. Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0