and I'm gonna try to hold it all in, try to hold back my tears, so it don't make you stay here

Vet verkligen inte vad jag ska skriva. Mitt huvud är kaos, jag har fullt upp och det händer saker hela tiden, men ingenting jag skulle skriva ut här.

Nej men vad gör jag nu för tiden, har hunnit slinga mitt hår. Jajomen, nu ska jag bli blond igen och det är ju ett projekt. Har hunnit stuka min fot, den är blå och svullen. Mina knän är blåa och svullna. Jo precis, det blev utgång i helgen. Dock bara på lördagen.

Fredagen spenderades hos mig med Jenny, vi såg film och åt gotta :) Vi avslutade med paranormal activity 3, kanske inte världens smartaste beslut.

Och idag kommer Jossi hem, om jag längtar? Kanske liiite.. Ska baka en cheesecake till henne ikväll när jag kommer hem :)

Imorgon innan jobbet blir det att luncha med henne och Linn, åh jag blir så glad av bara tanken.

Nu ska jag fortsätta jobba, kanske lägger upp några bilder när jag kommer hem sen om jag kommer ihåg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0