don't forget me, I beg

Igår var det som sagt vin med Jenny :) Hon och Johan kom och hämtade upp mig hos mor och far vid sju, for hem till mig där jag duschade och böt om.

Vi satt och surrade om allt mellan himmel och jord och hade på melodifestivalen i bakgrunden, måste säga att det är helt värdelöst.

Vid tio for vi iväg till tuna, satt och surrade och drack ytterligare vin med grabbarna där borta och sen någon gång efter tolv beslöt vi oss för att gå ut. Hade en bra kväll i det stora hela, men kan tycka att det finns lite för många nyfikna idioter på denna planet.

Jenny ringde och väckte mig nån gång innan tolv idag, har aldrig mått sämre, hade på mig gårdagens kläder, smycken och smink. Kände mig kanonsnygg! Blir aldrig bakis, men idag. Vet inte vad jag ska säga riktigt. Tycker synd om dom som sett mig idag, ser ut som ett jäkla bombnedslag, haha huvva.

Förflyttade mig efter många om och men från sängen till soffan, har legat och sett på solsidan och inte gjort nå. Tog bussen hit till mamma och pappa kvart över fyra. Har ätit tacos, och sen efterrätt efter det.

Nu står chips, dipp, cola och film på schemat. En suverän söndag med andra ord! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0